Romania

Un licean de 18 ani din Bacău a făcut infarct în urma rapelului cu vaccinul Pfizer

Un elev de liceu în vârstă de 18 ani din județul Bacău a suferit un infarct miocardic la două zile de la rapelul cu vaccinul Pfizer, relatează Antena3.

Adolescentul în vârstă de 18 ani din comuna Livezi, sat Bălăneasa, județul Bacău, a făcut infarct la două zile de la rapelul Pfizer.

Potrivit raportărilor de pe platforma de vaccinare, până în acest moment au fost înregistrate 16.000 de reacții adverse de tip local și general, fără a fi detaliată gravitatea acestora.

„Avem un caz al unui tânăr de 18 ani care a făcut rapelul la vaccinul Pfizer pe 5 iunie și a venit cu infarct de miocard în noaptea de 7 spre 8 iunie, în urgență la spitalul nostru. Băiatul a avut încă din seara de 7 iunie dureri puternice în piept. După ce au încercat să-l stabilizeze la urgențe, acesta a fost trimis cu elicopterul SMURD la Iași, unde i se va face coronarografie și angio CT”, spun medicii.

„Infarctul s-a produs pe un fenomen de vasculită și de tromboză pe vasele coronariene, cauzate de vaccin. Trebuie oprită acum vaccinarea copiilor și adolescenților, pentru că ei au riscuri la vaccin, dar nu au riscuri la Covid și atunci trebuie să așteptăm testarea 5-7 ani”, au afirmat medicii din Bacău pentru Național.

Cel mai probabil vinovată este proteina spike, care este produsă de către corpul nostru în urma injectării cu vaccinul ARN mesager și începe să circule într-o cantitate mare în toate vasele de sânge, producându-se o lezare a endoteliului vascular, la nivelul tunicilor care căptușesc vasele”, afirmă medicii din cadrul spitalului.

Tags

Articole similare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close